NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII GENERALE DE INSOLVENŢĂ
Număr dosar 3046/83/2015, Tribunal Satu Mare, Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal. Judecător sindic Marta Rita Sălăjan.
Arhiva/registratura instanţei:
Adresa: Satu Mare, str. Mihai Viteazul, nr. 8, Jud Satu Mare
Programul Arhivei Luni – Vineri 800 – 1200
Registraturii instanţei Luni – Vineri 800 – 1200
Debitor SC SILCOMPREST SRL- în insolvenţă, in insolvency, en procédure collective, cu sediul în Municipiul Satu Mare, Str. Retezatului, Nr. 32, Judet Satu Mare, înmatriculată la ORC Satu Mare sub nr. J30/130/1991, având CUI 645996.
Administrator judiciar CASA DE INSOLVENŢĂ RAVA S.P.R.L, cu sediul în Arad, Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 17-19, Et.1, Ap. 4, Jud. Arad, înregistrată în registrul societăţilor profesionale al UNPIR sub nr. RFO 0324, reprezentată prin Asociat coordonator Peter Andrea Emese.
Subscrisa CASA DE INSOLVENŢĂ RAVA S.P.R.L, în calitate de administrator judiciar al debitorului SC SILCOMPREST SRL, desemnat prin Încheierea nr. 852/F/CC pronunţată în şedinţa camerei de consiliu din data de 17.12.2015 de către Tribunalul Satu Mare, Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în dosarul 3046/83/2015.
NOTIFICĂ
Deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului SC SILCOMPREST SRL, prin Încheierea nr. 852/F/CC pronunţată în şedinţa camerei de consiliu din data de 17.12.2015 de către Tribunalul Satu Mare, Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în dosarul 3046/83/2015.
Debitorul SC SILCOMPRESTSRLîn temeiul art. 74 din Legea 85/2014 are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea privind procedura insolvenţei.
Creditorii debitorului SC SILCOMPREST SRLtrebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei în condiţiile următoare:
Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este data de 02.02.2016.
În temeiul art. 114 alin. (1) din Legea privind procedura insolvenţei, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din dreptul de a fi înscris în tabelul creditorilor şi nu va dobândi calitatea de creditor îndreptăţit să participe la procedură.
Alte termene stabilite prin sentinţa de deschidere a procedurii :
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe este data de 16.02.2016.
Eventualele contestaţii faţă de tabelul preliminar trebuie depuse la tribunal in termen de 7 zile de la publicarea in Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar.
Termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor este data de 01.03.2016.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc în data de 22.02.2016.
Convocarea adunării generale a creditorilor se va face cu respectarea prevederilor art. 48 alin 1 din legea 85/2014.
Potrivit art. 80 (1) din Legea 85/2014 nicio dobândă, majorare sau penalitate de orice fel ori cheltuială, numită generic accesorii, nu va putea fi adăugată creanţelor născute anterior datei deschiderii procedurii.
Potrivit art. 90 (1) din Legea 85/2014 Deschiderea procedurii de insolvenţă nu afectează dreptul unui creditor de a invoca compensarea creanţei sale cu cea a debitorului asupra sa, atunci când condiţiile prevăzute de lege în materie de compensare legală sunt îndeplinite la data deschiderii procedurii.
Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Satu Mare.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin. 1) din Legea privind procedura insolvenţei.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi ale actelor de constituire de cauze de preferinţă, cel mai târziu în termenul stabilit pentru depunerea cererii de admitere a creanţei..
Cererea de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin poştă pe adresa instanţei, în dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat administratorului judiciar şi unul pentru a rămâne la dosar, cu menţiunea că exemplarul pentru administratorul judiciar poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă la sediul social din din Arad, Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 17-19, Et.1, Ap. 4, Jud. Arad.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei.
Restricţii pentru creditori:
De la data deschiderii procedurii –17.12.2015- se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. Repunerea pe rol a acestora este posibilă doar în cazul desfiinţării hotărârii de deschidere a procedurii, a revocării încheierii de deschidere a procedurii sau în cazul închiderii procedurii în condiţiile art. 178. În cazul în care hotărârea de deschidere a procedurii este desfiinţată sau, după caz, revocată, acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului pot fi repuse pe rol, iar măsurile de executare silită pot fi reluate. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. (art. 75 alin (1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolveţei şi de insolvenţă).
Administrator judiciar
Casa de Insolvenţă RAVA SPRL